tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

27 Nisan 2011 Çarşamba

Yine Sana Döneceğim İzmir

 


Hayallerimin başkenti, Victor Hugo’nun prensesine veda…
Görmeden sevdiğim, görünce aşık olduğum şehre elveda…




Yıllardır içimde bir tutkuydun, öyle unutamadığımdan değil ben seni hayal ederek sevmiştim. Ne İstanbul kadar kalabalıktın ne de Ankara gibi gri. Hem sade hem şatafatlı… Kapılarını herkese açmış her ırktan, dinden,  hikayeden insanları barındırmış uygarlık ve efsaneler şehri.
Bir hayal büyüttüm içimde, hiç beklemediğim bir anda verdiler seni bana. İşte o an, gördüğüm ilk andan beri tutkumdu sende yaşamak. Büyük laflar ettim, hayatımın bir döneminde İzmir’de yaşamazsam gözlerim açık giderim dedim. İşte öyle delice, saçma sapan sevdim seni. Doğduğum şehirden kaçıp sığınacağım mabet ilan ettim seni. Bir gün ansızın elimden almaya kalktılar. Bırakmamak için uğraşmadım, sadece dua ettim sessizce nolur hayallerimi ellerimden almasınlar diye. Ama olmadı işte, bir damla yaşla birlikte sana hasretim başladı. Ağladım işte, çok güzel bir oyuncak hediye edilip sonra elinden alınmış bir çocuk gibi ağladım. Bütün hayallerim gibi sende terk ettin beni, sende hepsi gibi kilometrelerce uzağımdasın artık. Bir daha görür müyüm seni, sokaklarında dolaşır mıyım, kırıklarımı denizine salar mıyım ve güneşini görür müyüm denizine batarken söylesene o güzel manzarayı hapsedebilir miyim hayallerime? Belki bir gün yeniden kavuşuruz, söz veriyorum yine sana döneceğim İzmir, zamanı gelince yeniden tut ellerimden. O zamana kadar şimdilik HOŞÇAKAL İzmir’im Karşıyaka’m…
                                                                                                                                   23.02.2011     00:25


” Smyrna est uno prencesse ” ( İzmir bir prensestir ) VICTOR HUGO

2 yorum:

  1. Biliyor musunuz tüylerim diken diken oldu okurken...Duygularımı çok mu abartılı yaşıyorum yoksa hemen hemen aynı hislerle bir müddet evvel yaşadığım yeri mi özlüyorum da böyle hissediyorum bilmiyorum ama çok etkilendim yazınızdan.

    Bu arada tarzınız hoşuma gitti...İyi bir rastlantı oldu.Midas'ın kulakları çınlasın;)
    MK

    YanıtlaSil
  2. Yorumları yazıların tarihine göre geriye giderek okudum ve şu an bende kendimi özdeşleştirdim sizinle.
    Güzel bir tesadüf olmuş ;)

    YanıtlaSil

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?