tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

27 Nisan 2011 Çarşamba

Puzzle

Bir puzzle düşünün bir parça var ki ait olduğu puzzle’ın hiçbir yerine uymuyor ya da aslında oraya ait değil ama orada başlamış her şeye orada devam etmesi mecbur. O parça ne yapar sizce? Uyumlu gibi davranır hafif havada kalır ama çaktırmaz sanki orası için yaratılmış gibi yaşar. O puzzle parçası ki tüm dünyayı kandırır bazen kendini bile... 
İtiraf ediyorum o puzzle parçası oraya ait değil uyamıyor, bütünlüğü bozuyor, çok sırrı var kendiyle ilgili ama böyle olmasını o da istemedi oraya ait olmak için yıllarca uğraştı ama olamadı. Kayıp bir parçadan daha az dikkati çeken yerine tam oturmayan parçaydı böylesi daha iyi gibi görünüyordu, ondandır öyle güzel sakladı ki kendini renkli bütünlüğe... Üzgünüm puzzle’ın geri kalan parçaları sizin dünyanıza ait değilim, olamadım… Denedim, çok istedim ama olamadım… Bende isterdim sizin gibi düzgün, kaliteli insanlar olmayı ama ben beceremedim…

İyi bakın bana, o ayıpladığınız yargıladığınız insanlardan biriyim. Değer yargılarınızı tepe taklak ettim, evet üzgünüm sizlerden farklıyım.  Hadi beni de yargılayın asın ama ben sizin bir parçanızdım, düne kadar dünyanıza ait olmak için yırtınıyordum. Nasıl kıyarsınız bilmiyorum ama tek söyleyebileceğim bu sizin suçunuz değil benim de değil. Suç bizi kirlenmiş bir hikayede aynı kareye yazmalarında. Bizler sadece yanlış bir bütünün parçalarıyız…
           
                                                                                                                                       17.04.11     15:06

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?