tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

26 Nisan 2011 Salı

Neden?

Neden bu bloga yazıyorum? Öncelikle bunu anlatarak başlamalı belki de hikayeme. Bu uzun bir hikaye ruhumun derinliklerine yolculuk yapmak istemiyorsan hemen terk et burayı bu ilk uyarım. İkincisi ise kelimelerle aram iyi değildir öyle edebiyat da parçalayamam içimden ne geliyorsa dilim döndükçe anlatmaya çalışacağım.
Uzun zaman önce ‘’sessiz kız’’ beni tanımlayan sıfat tamlamasıydı sonra maskeler takmayı öğrendim bu hayatta, ruhumun karanlık noktalarını, en derin yaralarımı, küçük büyük sırlarımı kimse görmesin diye. Öyle güzel gizledim ki kendimi sonunda etrafımdaki kimseye gerçek olan ‘’ben’’ i anlatamadığımı fark ettim. Anlatmalıydı ama nasıl derken bir şimşek çaktı kafamın içinde ve sonuç olarak maskelerimden birini takıp bir blog yazmaya karar verdim.  Bazen eğlenceli bazen bunaltıcı hepimizinki gibi sıradan bir o kadar da farklı bir hayatı kamuya açıyorum. Yargılanmadan yargılamadan paylaşma arzusu benimkisi. Sadece İNSAN diyin anlam aramayın yaptıklarımda çünkü tek gerçeğim insanlığım...



Çıkış noktam ise çok sevdiğim bu reklam filmi
''Gün gelecek herkes sana sadece İNSAN diyecek''

8 yorum:

  1. Bir şey diyeyim mi amacınıza ulaştığınızı düşünüyorum gerçekten kim olduğunuz ne düşündüğünüz nasıl yaşadığınızı düşünmeye gerek yok yazdıklarınızı okurken.Hakkaten sadece insan olarak kalbim blogunuza ısındı ve aylar sonra tekrar buldu sizi...MK

    YanıtlaSil
  2. Zaten ne önemi var ki kim olduğumuzun hepimiz birbirimizden farklıyız ve tek ortak yanımız insanlığımız...

    YanıtlaSil
  3. maske takmaya gerek yok utanılacak da bir durum yok.ses çıkart saklanma bence.insan olarak görevimiz sıradan olmadığızı ve farklı farklı meziyetlerimiz olduğunu göstermek evrene.kimi kedinin kuyruģuna torpil takar kimide alıp kucağına eve götürür süt verir. olay bu farklıyız ve farklılıklarımızdan dolayı maske takmamalıyız.

    YanıtlaSil
  4. Ya etrafımızdaki herkesten farklıysak, ya içimizde uçuk kaçık birini yaşatırken ailemizin hanım kızı rolünü oynamak zorundaysak? Ben de istemezdim maske takmayı ama tek umurumda olan ailem ve onların üzülmemesi için takmam gerek...

    YanıtlaSil
  5. o zaman gün gelip çattığında hep başkaları için yaşamışım demekten kurtulamayız.ailenin hanım kızının gerçekte olduğu kişinin etik problemlerimi var yoksa.bunların hayatımıza uygun olup olmadığı çevremize göre belirlersek bir yalanı yaşar gideriz dahası günü geldiğinde dediğim gibi boş geçen bir hayat demekten kaçamayız.

    YanıtlaSil
  6. Başkaları için yaşamışım demeyeceğim de hayat tarzımı saklamaktan ne kadar yorulmuşum üstelik beklentilerini de hiçbir zaman karşılayamadım diyeceğim ;)

    YanıtlaSil
  7. bu oyunun sonucu belli desene.işhayatına ver sen kendini en iyisi işkolik ol.

    YanıtlaSil
  8. Bence de kariyere odaklanmalıyım artık :-)

    YanıtlaSil

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?