tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

30 Nisan 2011 Cumartesi

Gidenlerin Ardından

Yine boynu bükük kalemim elimde... Anlaşılmaz şeyler yazıyorum, biliyorum çünkü onlar bütünü kafamda olan parçalar sadece. Yalnızca bende anlamlanır. Niye yazıyorsun o zaman diye soruyorum kendime. Niye? Cevabı bilmiyorum belki unutmak istemiyorum geride kalanları, belki de yazınca acısı geçecek sanıyorum; ne önemi var yazıyorum işte.
Yine boynu bükük kalemim elimde… Oysa bu kalemi bir daha dolu gözlerle elime almayacaktım. Güzel olacaktı her şey. Hayalim içimde yaşayacaktı işte, gerçekleşmeden ölürsem gözüm açık giderim diyordum. Ama bu hiç hesapta yoktu, hayaller ölür müydü hiç? Ben ölmedim hayalim niye öldü? Niye söylemediler bana öldüğünü, yaşıyor sanıyordum, orada duruyor sanıyordum, ulaşmak için çabalıyordum, benim olacak sanıyordum. Neden?
Hadi bir kez daha sil baştan, yeni hayaller kur ve onlar da ölsün ellerinde, bembeyaz hayaller simsiyah izler bıraksın sende, sonunu bilsen de bir kez daha yeni bir hayal kur. Oysa ben yoruldum ve git gide ruhsuzlaşıyorum… Bir gün üzülür sonra umursamaz oldum. Ne yapalım hayat bazen alıştırır, öyle çok aynı durumu yaşatır ki bir bakmışsın çoktan alışmışsın, üstünde hiç bir etki bırakamaz olmuş.
Gidenlerin ardından yine boynu bükük kalemim elimde... Hayalim çoktan ölmüş, gömmüşler bile. Mezarına bile koşmadım, gözümde bir damla yaş, bir parça hüzün… İşte bu kadar yarın yeniden başla, inatla bir kez daha…

                                                                                                                                   9.11.2010   -   16:50

8 yorum:

  1. O tarihlerde aynı psikoloji içindeydim biliyor musunuz hayallerine dinamitler atılmış ve artık hayal kuramayan...Ama şimdi yeniden başladım.Gerçi eskisi gibi büyük rüzgarlarla uçmuyor hayal uçurtmam...

    Ben hayalleri elinden şekeri (ç)alınmış çocuk gibi boynu bükük kalmış milyonlarca gençten biriyim güzelim memleketimde...
    MK

    YanıtlaSil
  2. Benden de size bir tavsiye asla hayal kurmayı bırakmayın. Bir arkadaşım bana, öyle büyük hayaller kuruyorsun ki o yüzden hayalkırıklığına uğruyorsun daha küçük hayaller kur ki gerçekleşsin, mutlu ol demişti. Ama ben hayal kurmayı hiç bırakmadım, gerçekleşmese bile hayaller güzeldir...

    YanıtlaSil
  3. Günler sonra aklıma düştü bu blog üstelik kayıtlarımda bile değildi..Eski arama yöntemimle aradım çok şükür ki buldum yoksa yorumlarıma yanıtlarınızı göremezdim.Evet ben kolay vazgeçemem hayallerden yoksa yaşamak çok tatsız tutsuz bir şey oluveriyor...

    YanıtlaSil
  4. Bazen öyle çok tekrar ediyorum ki kendimi belki de böyle arada tekrar bulmak en güzelidir. :) Yaşaılabilesi bir hayat için hayalkırıklıklarına rağmen hayal kurmaya devam...

    YanıtlaSil
  5. Bence insan tekrar da etse kendini yazmak yenileştirir geliştirir değiştirirMK

    YanıtlaSil
  6. Kendini yazmak kendini yeniden keşfetmekmiş. Bazen kendine bile itiraf edemediklerini yazarken farkediyorsun.Belki tekrar ediyorum ama her yazımda benden bir parça mevcuttur elbet.

    YanıtlaSil
  7. KEsinlikle buna katılıyorum aylar sonra tek tek sayfalarda yorumları arıyorum ilginç bir iletişim biçimi oldu:DMK

    YanıtlaSil
  8. Ben de her yorumla sanki beni okuyanları daha çok tanıyorum. Oysa öyle değil siz beni tanıyorsunuz bir parça ben sadece izin verdiğiniz kadarını görüyorum ama olsun bu yorum olayı hoşuma gidiyor :)

    YanıtlaSil

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?