tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

27 Nisan 2011 Çarşamba

Feminizm Yalanı

Son yıllarda dünyanın en büyük yalanı belki de feminizmdir. Pozitif ayrımcılık adı altında ne ayrımlar gördük oysa. Ataerkil toplum yapısı benimki gibi modern görünümlü bir aileye bile o erkek sen kızsın, kıymetlisin, dikkatli olmalısın dedirtiyorsa feminizm gerçekten koca bir yalandır.
Tutucu bilinen bir şehrin, 90’ların çocuğu olarak bende bu yalana inanmak isteyerek büyüdüm. Uzun süre de inandım aslına bakarsanız. Gün geldi büyüdün dediler, şehrimi terk ettim üniversite okumak için ve o zaman anladım ki bizim aile yapımıza feminizm ters, ne kadar uzakta olursa olsun aile bu, korumak için her yerden karışır sana. Şu an onun geçmiştekinin aynısı şartlara sahip olduğum için erkek kardeşimle kendimi karşılaştırıyorum da aramızda uçurum var. O istediği hayatı ben buyum diyerek yaşadı bense saklayarak yaşıyorum, her an öğrenirler hayal kırıklığı yaşarlar diye ölümüne korkuyorum. Hiç bir şeyden değil belki de en çok güvenlerini kaybetmekten korkuyorum. Bende ''Belki kıstaslarınıza uymuyorum, 25 yıl önceki sizden farklı yaşadım belki ama ben buyum hatalarımla birlikte böyle bir kadınım.'' demek isterdim.
Bu ülkede kadın olmak zordur, en büyük tezatsa en büyük, en acımasız yargılayıcımız yine kadınlardır. Kendini bastıran topluma isyanı feminizmle değil başkasını da baskı altında yaşataraktır, böyle öç alır kadınlar ya da aldıklarını sanırlar. Biz kadınlar tuhaf yaratıklarızdır söylediklerimizle yaptıklarımız hiçbir zaman birbirine uymaz. Bazılarının hoşuna bile gider bu durum çünkü onlara göre bu bizi koruyup kollama yöntemleridir. Ama düşünmezler ki şartlar böyle olmasa korunmaya ihtiyacımız olmazdı. Aslına bakarsanız bu yönden suç biraz da bizde, bizi gönüllü köle haline getiren biz miyiz erkekler mi bunu tartışarak başlamak gerek belki de. Kim ne düşünürse düşünsün ne kadar farklı olursak olalım, bütün kadınların hemfikir olduğu tek nokta feminizm sözlerde kalmış bir masaldır, bir yalanın peşinde koşan bütün kadınlar adına ilk adımı ben atıyorum sloganım biz böyleyiz yargıcımız da siz değilsiniz…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?